OBAVEŠTENJE O EDUKACIJAMA FIZIČKIH LICA U 2022. GODINI

U organizaciji Instituta za primenu nauke u poljoprivredi, tokom 2022. godine realizovaće se edukacije za fizička lica. 

Edukacije su namenjene fizičkim licima koja su u postupku za sticanje Sertifikata o završenoj edukaciji / treningu (Pravilnik o bližim uslovima za izdavanje licence za obavljanje savetodavnih poslova u poljoprivredi (Sl. Glasnik RS br 80/14, od 30.7.2014). U tom smislu, edukacije mogu pohađati diplomirani inženjeri poljoprivrede, uvažavajući specijalnosti stručnjaka po modulima.

Učesnici edukacija za fizička lica nemaju obavezu plaćanja kotizacije.

Uslov za Potvrdu o završenoj edukaciji – Institut će učesnicima edukacija izdati Potvrdu o završenoj pojednačnoj edukaciji/treningu koja je validna za dobijanje Licence za obavljanje savetodavnih poslova u poljoprivredi (Pravilnik o bližim uslovima za izdavanje licence za obavljanje savetodavnih poslova, „Sl.glasnik RS“, broj 80/10 od 30. jula 2014. godine), ukoliko ispune sledeće uslove:

  • Obave prijavu za pohađanje edukacija putem Portala PSSS (www.psss.rs), po proceduri koja je detaljno opisana dalje u tekstu.
  • Edukaciju pohađaju u celosti (ukoliko se modul realizuje kroz više dana potrebno je pohađati sve dane edukacije)
  • Iskažu zadovoljavajući nivo znanja, odnosno budu ostvarili 60% i više tačnih odgovora na testu znanja.

 

U 2022. godini Institut organizuje ciklus edukacija za fizička lica, kroz sledeće module:

  1. Modul:

Projektovanje podizanja višegodišnjeg zasada (malina i borovnica) – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti voćarstva i vinogradarstva, agroekonomije, melioracija, mehanizacije – Detaljnije

  1. Modul:

Jačanje konkurentnosti povrtarske i voćarske proizvodnje kroz postizanje standarda u primarnoj proizvodnji kao i mogućnost unapređenja plasmana proizvoda kroz preradu, pakovanje, promociju, zaštitu oznaka kvaliteta, kao i kroz različite oblike interesnog udruživanja u cilju zajedničkog nastupa na tržištu – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti ratarstva i povrtarstva, voćarstva i vinogradarstva i zaštite bilja, agroekonomije – Detaljnije

  1. Modul:

Unapređenje proizvodnje mlečnih proizvoda na poljoprivrednim gazdinstvima sa proizvodnjom 150 – 1000 l/dan – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti stočarstva, tehnologije animalnih proizvoda – Detaljnije

  1. Modul:

Organska stočarska proizvodnja – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti stočarstva – Detaljnije

  1. Modul:

Organska ratarsko – povrtarska proizvodnja – prijavljuju se stručnjaci iz ratarstva i povrtarstva, zaštite bilja,  organske proizvodnje, melioracija i mehanizacije- Detaljnije

  1. Modul:

Organska voćarsko – vinogradarska proizvodnja – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti voćarstva i vinogradarstva, zaštite bilja,  organske proizvodnje, melioracija i mehanizacije– Detaljnije

  1. Modul:

Korišćenje softvera u izradi planova osemenjavanja krava – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti stočarstva – Detaljnije

  1. Modul:

Dobra poljoprivredna praksa – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

  1. Modul:

Adaptacija na klimatske promene u poljoprivredi – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

  1. Modul:

Obrada zemljišta kao adaptacijska mera na klimatske promene u poljoprivrednoj proizvodnji – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti ratarstva-povrtarstva, melioracija, mehanizacije – Detaljnije

  1. Modul:

Klimatske promene – uticaj i prilagođavanje u animalnoj proizvodnji – prijavljuju se stručnjaci iz oblasti stočarstva – Detaljnije

  1. Modul :

Izrada biznis planova za poljoprivredna gazdinstva – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

  1. Modul:

Interpersonalna komunikacija između savetodavca i poljoprivrednih proizvođača – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

  1. Modul:

Prezentacione i komunikacione veštine u radu sa proizvođačima – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

  1. Modul:

Upravljanje vremenom – prijavljuju se stručnjaci iz svih oblasti poljoprivredne proizvodnje – Detaljnije

 

Napomena – opis modula sadržan je u odeljku Detaljnije, a sadrži podatke o tipu modula, sadržaju edukacije, ciljnoj grupi, rezultatima edukacije, trajanju, planiranom kvartalu za realizaciju i dr.

 

Moduli od 1 – 11 pripadaju oblasti Savetodavni poslovi u poljoprivredi

Moduli od 1215 pripadaju oblasti Metodologija savetodavnog rada (savetodavne veštine)

 

Metode edukacije:

Interaktivna edukacija/trening. Spoj predavanja, analiza, studije slučaja, diskusije i praktičnog rada i prikaza na terenu. Mogućnost da se pitanja postave u svakom trenutku.

Tip edukacije: Edukacije se realizuju kao teorijske – uživo, praktične obuke na terenu i kroz učenje na daljinu, odnosno kao on lajn edukacije.

 

Trajanje modula

Gore navedeni moduli realizuju se u trajanju od jednog do tri dana.

Edukativni / radni materijal

Polaznici edukacije dobijaju materijal (prezentacije/vežbe), ukoliko specifičnost modula ne zahteva drugačije.

Dinamika održavanja edukacija 

Edukacije od 1 – 11 polaznici će pohađati u skladu sa dinamikom edukacija savetodavaca PSSS koje se ralizuju u okviru Godišnjeg plana edukacija savetodavaca za 2022. godinu.

Dinamika realizacije edukacija za module od 12 do 15 biće uslovljena dinamikom prijave, odnosno termini edukacija biće definisani po prijavi dovoljnog broja učesnika za formiranje grupe. Minimalan broj je 30 učesnika. Broj prijavljenih učesnika po modulima ažuriraće se na mesečnom nivou, svakog prvog u mesecu.

Pregled termina edukacija:

Na portalu PSSS, u odeljku edukacije za fizička lica, biće date informacija o realizaciji modula, na mesečnom nivou. Najkasnije do 25. u mesecu biće objavljene edukacije za naredni mesec (na primer do 25. marta biće objavljene informacije za edukacije u aprilu 2022. godine).

Mesto održavanja edukacija:

Beograd, terenske obuke na području Republike Srbije, on line okruženje.

Za module u trajanju od više dana edukacije mogu biti realizovane i kombinovano (na primer deo on lajn, a deo na terenu).

Vreme trajanja edukacija

Edukacije se realizuju u trajanju od 9.30 do 17.00 časova.

Prijava učesnika:

Svi ranije prijavljeni učesnici za edukacije fizičkih lica, potrebno je da se prijave ponovo.

Fizička lica za pohađanje edukacija od 1 do 11 prijavljuju se u periodu od postavljanja Poziva za prijavu (koji Institut objavljuje na portalu PSSS najkasnije do 25. u mesecu za edukacije u narednom mesecu) do najkasnije 3 dana pre termina edukacije. Tačan datum poslednjeg dana prijave  naznačen je za svaki modul u Pozivu za prijavu.

Napomena – samo za edukaciju Projektovanje podizanja višegodišnjeg zasada (malina i borovnica), prijava učesnika biće od 28. februara do 1. marta 2022. godine.

Prijava za module od 12 do 15 biće omogućena počev od 1. marta 2022. godine i zainteresovani se mogu prijavljivati kontinuirano, do broja potrebnog za formiranje grupe.

Link za prijavu nalazi se u okviru Poziva za prijavu edukacija.

Ukoliko se modul realizuje kao višednevna edukacija potrebno je prijaviti se samo jednom.

Prijavu za pohađanje edukacija fizička lica obavljaju samo u slučaju kada su u potpunosti sigurna da će istu i pohađati, s obzirom da je  realno stanje broja prijavljenih u interesu učesnika i organizatora.

Informacija o broju prijavljenih učesnika za module od 12 do 15, biće dostupan na portalu PSSS, ažuriran svakog prvog u mesecu, za prethodni mesec. Nakon prijave dovoljnog broja polaznika za formiranje grupe, termin održavanja edukacije biće objavljen u roku od 7 dana.

У марту 2022. године, један део едукација за физичка лица, биће реализован уживо, уз поштовање мера окупљања максималног броја људи на јавном месту и примену превентивних мера за спречавање вируса корона. Други део едукација биће реализован кроз учење на даљину, односно онлајн, а учесници треба да имају приступ интернету на деск или лап топ рачунару, камеру и микрофон, на дан едукације, у периоду од 9.30 до 17.00 часова, јер ће се едукације пратити директно, коришћењем електронских апликација. Такође, потребно је да имају могућност коришћења Viber-а, преко којег ће бити омогућена комуникација унутар група учесника за сваки од модула.

ЗА ПОХАЂАЊЕ МОДУЛА УЧЕСНИЦИ СЕ ПРИЈАВЉУЈУ САМО ЈЕДНОМ, БЕЗ ОБЗИРА НА БРОЈ ДАНА, ОДНОСНО ТРАЈАЊЕ ЕДУКАЦИЈА.

Позив за пријаву на едукације за физичка лица, за модуле од 1 до 11, март 2022. године

Модул

Трајање модула

(број бодова)

Датум

Метод / начин одржавања обуке

Предавач

Место одржавања

Циљна група

(специјалност)

Рок за пријаву

Пројектовање подизања вишегодишњег засада (малина и боровница)

 

Тродневна обука

(6 бодова)

4.3.2022

(први дан)

Први дан теоријска обука/уживо

Други и трећи дан / теренска обука

Проф. др  Александар Лепосавић

Београд, Хотел Југославија

Воћарство

1.3.2022.*

 

Унапређење производње млечних производа на пољопривредним газдинствима са производњом 150 – 1000 литара на дан

 

Тродневна обука

(6 бодова)

 

15.3.2022

(први дан)

 

16.3.2022

(други дан)

 Први и други     дан       теоријска  обука/

он лајн;

 

Трећи дан /

теренска обука

Проф. др Предраг Пуђа

 

 

 

 

Он лајн

Сточарство, прехрамбена технологија

 

11.3.2022.

 

 

 

Коришћење софтвера у изради планова осемењавања крава

 

 

Једнодневна обука

(6 бодова)

29.3.2022

Теоријска обука /

он лајн

Борис Берисављевић

 

 

Он лајн

Сточарство

19.3.2022.

ЛИНК ЗА ПРИЈАВУ 

 

 

*ВАЖНО – За едукацију „Пројектовање подизања вишегодишњег засада (малина и боровница)“, потребно је уплатити котизацију у износу од 2.500,00 динара која обухвата трошкове исхране и освежења у паузама (до 1.марта 2022. године; контакт особа је Младен Петровић, 064/8435-335)

 

ПОЗИВ ЗА ПРИЈАВУ НА ЕДУКАЦИЈЕ ФИЗИЧКИХ ЛИЦА, МАРТ 2022. ГОДИНЕ

  • ЗА МОДУЛЕ 12 до 15

Од 1. марта 2022. године физичка лица могу се пријавити за едукације од 12 до 15.

Едукације, могу бити реализоване релизоване уживо или кроз учење на даљину, односно онлајн, а о начину одржавања обуке полазници ће бити информисани благовремено.

Позив за пријаву на едукације за физичка лица, за модуле од 12 до 15, март 2022. године

Модул

Трајање модула

(број бодова)

 

Број пријављених*

 

Бизнис план

Дводневна обука

(4 бода)

 

 

Интерперсонална комуникација између саветодавца и пољопривредних произвођача – пријављују се стручњаци из свих области пољопривредне производње

Једнодневна обука

(2 бода)

 

 

Презентационе и комуникационе вештине у раду са произвођачима – пријављују се стручњаци из свих области пољопривредне производње

Једнодневна обука

(2 бода)

 

 

Управљање временом – пријављују се стручњаци из свих области пољопривредне производње –

Једнодневна обука

(2 бода)

 

ЛИНК ЗА ПРИЈАВУ 

 

*Динамика реализације едукација за модуле од 12 до 15 биће условљена динамиком пријаве, односно термини едукација биће дефинисани по пријави довољног броја учесника за формирање групе. Минималан број је 30 учесника. Број пријављених учесника по модулима ажурираће се на месечном нивоу, сваког првог у месецу.

 

Инструкције у вези праћења он лајн едукација (линк за приступ едукацији) и спровођења процедура тестирања (завршни тест) и анкетирања, учесницима ће бити упућене на дан одржавања едукације, на мејл адресе и у Вибер групи.

За додатне информације можете се обратити др Наташи Толимир (064 8435 305) или др Маријани Масловарић (064 843 5331), 011 2751 622.

Извор: ИПН

 

U organizaciji Instituta za primenu nauke u poljoprivredi iz Beograda i Centra za usavršavanje poljoprivrednih savetodavaca i proizvođača iz Novog Sada, pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo AP Vojvodine, u periodu od 13. do 15 decembra 2021. godine održan je 13. Seminar Poljoprivredne savetodavne i stručne službe Republike Srbije, u Vrnjačkoj Banji, sa motom: „Blagostanja radi, mudri domaćine shvati ravnotežu sa prirodom moraš imati.“

 Učesnici Seminara bili su predstavnici Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, Srpske akademije nauka i umetnosti – Odbora za selo, Privredne komore Srbije, Ambasade Kraljevine Holandije, Republike Slovenije, Republike Hrvatske i Republike Makedonije, Poljoprivrednih savetodavnih i stručnih službi Republike Srbije, fakulteta i instituta, opština i udruženja poljoprivrednih proizvođača, međunarodnih organizacija, medija i drugi brojni gosti.

 Seminar je otvorio dr Rade Jovanović, direktor Instituta za primenu nauke u poljoprivredi. Skup su pozdravili i učesnicima se obratili gospodin Aleksandar Bogićević, pomoćnik ministra poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Mladen Petreš, pomoćnik pokrajinskog sekretara za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, gospodin Koen van Ginnneken, ataše za poljoprivredu Kraljevine Holandije u Beogradu, Prof. dr Zorica Vasiljević, član Odbora za selo, Srpske akademije nauka i umetnosti i Igor Hrovatič, predsednik mreže savetodavnih službi jugoistočne Evrope. Svečanom otvaranju skupa prisustvovao je gospodin Željko Radošević, državni sekretar Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije.

 Svečano otvaranje ovogodišnjeg seminara oplemenila je izložba tradicionalnih poljoprivrednih proizvoda kao i postavka izložbe postera na temu „Budući brendovi iz Srbije“, u cilju promocije tradicionalnih biljnih i animalnih proizvoda, specifičnih za područje rada svake PSSS, koji se prepoznaju kao budući brend Srbije.

Ovogodišnjem Seminaru prisustvovalo je oko 400 učesnika, od kojih je seminar uživo pratilo oko 300 i u on lajn okruženju oko 100, koje su predavači kroz plenarna predavanja i interaktivne radionice za ratarstvo, stočarstvo, voćarstvo, zaštitu bilja i agroekonomiju upoznali sa aktuelnim temama iz oblasti savetodavstva i poljoprivredne struke. U skladu sa motom, teme su bile posvećene unapređenju konkurentnosti gazdinstava kroz dodavanje vrednosti biljnim i animalnim proizvodima, digitalizaciji,  preciznoj poljoprivredi, klimatskom promenama, ulozi savetodavstva na polju agroekologije i drugim aktuelnim temama. Posebna pažnja bila je posvećena aktivnostima Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Sektora za ruralni razvoj, kao i Pokrajinskog sekretarijata za Poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo AP Vojvodine, u funkciji razvoja poljoprivrede kroz delovanje Poljoprivrednih savetodavnih i stručnih službi. Održan je i Okrugli sto „Digitalizacija u poljoprivredi Srbije – stanje i perspektiva“.

Seminar je direktno prenošen na You tube  kanalu.

Materijali sa Seminara PSSS:

 Prvi dan

 Drugi dan – prvi deo

Drugi dan – drugi deo

Treći dan

 

Izvor: IPN

U organizaciji Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Instituta za primenu nauke u poljoprivredi Beograd, Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo AP Vojvodine i Centra za usavršavanje poljoprivrednih savetodavaca i proizvođača Novi Sad, a pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo AP Vojvodine, u hotelu „ Fontana “u Vrnjačkoj Banji, od 13. do 15. decembra 2021. godine, održaće se Trinaesti seminar Poljoprivredne savetodavne i stručne službe Republike Srbije (PSSS), sa motom „Blagostanja radi, mudri domaćine shvati ravnotežu sa prirodom moraš imati“. U fokusu ovogodišnjeg seminara biće teme iz oblasti savetodavnog rada u poljoprivredi u uslovima prouzrokovanim pandemijom na globalnom nivou, digitalizacija, precizna poljoprivreda i agroekologija. Na skupu će biti predstavljene i druge aktuelne teme od značaja za savetodavni rad i razvoj poljoprivrede Republike Srbije. Zemlje gosti ovogodišnjeg seminara su Holandija, Slovenija i Hrvatska, čiji će predstavnici uzeti aktivno učešće u plenumu i radionicama. Ovogodišnji seminar oplemeniće i nekoliko izložbi, kao što su izložba tradicionalnih poljoprivrednih proizvoda i izložba postera na temu „Budući brendovi iz Srbije“, u cilju promocije tradicionalnih proizvoda specifičnih za područje rada svake PSSS, a koji se prepoznaju kao budući brend Srbije. Seminar će se realizovati u skladu sa merama donetim u cilju sprečavanja širenja virusa COVID-19 i uz primenu svih preventivnih mera.

Izvor: IPN

Obaveštavamo Vas da Seminar Poljoprivredne savetodavne i stručne službe Republike Srbije organizuju Institut za primenu nauke u poljoprivredi Beograd i Centar za usavršavanje poljoprivrednih savetodavaca i proizvođača Novi Sad, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo AP Vojvodina.

Seminar će se održati u periodu od 13. do 15. decembra 2021. godine, u Vrnjačkoj Banji, u hotelu Fontana. Fokus ovogodišnjeg skupa biće savetodavni rad u poljoprivredi u uslovima prouzrokovanim pandemijom na globalnom nivou, digitalizacija, precizna poljoprivreda i agroekologija. Program skupa dostavićemo blagovremeno.

Dolazak i registracija učesnika predviđena je 13. decembra, od 10:00 do 12:30 časova, a svečano otvaranje skupa planirano je za 14:00 časova.

Napomena: Za registraciju na Seminar potrebno je pridržavati se epidemioloških mera koje je propisala Vlada Republike Srbije, a koje su neophodne za nesmetan boravak u hotelu (posedovanje digitalnog zelenog sertifikata ili negativnog antigenog testa ne starijeg od 48 časova). U slučaju potrebe biće organizovan brzi antigeni test.

Za učesnike koji nisu u mogućnosti da Seminaru prisustvuju uživo, biće omogućeno onlajn praćenje. Detalji o načinu onlajn učešća biće objavljeni blagovremeno.

Učesnici seminara dobiće Potvrdu o završenoj pojedinačnoj edukaciji/treningu. Potvrda je validna za dobijanje Licence za obavljanje savetodavnih poslova u poljoprivredi (Pravilnik o bližim uslovima za izdavanje licence za obavljanje savetodavnih poslova, „Sl. glasnik RS“, broj 80/10 od 30. jula 2014. godine) samo ukoliko je polaznik u momentu pohađanja Seminara ispunjavao sve uslove propisane članom 9 Zakona o obavljanju savetodavnih i stručnih poslova u oblasti poljoprivrede („Sl. glasnik 30/10 od 07. 05. 2010.) i članom 2 Pravilnika o bližim uslovima za izdavanje licence za obavljanje savetodavnih poslova u poljoprivredi („Sl.glasnik RS“, broj 80/10 od 30. jula 2014. godine).

Seminar pripada Oblasti – Savetodavni poslovi u poljoprivredi.

Kotizacija iznosi 9.600,00 RSD  i uključuje i promo materijal.

Broj mesta ograničen je na 30 učesnika.

Rok za prijavu za učešće na seminaru je ponedeljak, 6. decembar 2021. godine. Prijavljenim za učešće Institut će 7. decembra dostaviti predračun, na imejl koji je dat prilikom prijave. Rok za uplatu Kotizacije je petak 10. decembar 2021. godine.

Po uplati Kotizacije učesnicima Seminara biće dostavljen Program i dodatne informacije u vezi sa registracijom i učećem.
Prijava učesnika: link

Sve dodatne informacije možete dobiti putem telefona (broj 011/275 16 22), radnim danom od 10-15 časova. Kontakt osobe: dr Slavica Čolić (064/8435308) i dr Nataša Tolimir (064/8435305). e-mail: edukacije @ipn.co.rs

Izvor: IPN

U skladu sa merama sprečavanja širenja virusa korona, edukacije za fizička i pravna lica biće realizovane na daljinu, odnosno onlajn, korišćenjem Zoom platforme.

Učesnici onlajn obuka treba da imaju pristup internetu na desk ili lap top računaru, kameru i mikrofon (na dan obuke od 9:00 do 16:30) jer će se edukacije pratiti direktno, korišćenjem elektronskih aplikacija.

Takođe, potrebno je da imaju mogućnost korišćenja Vajbera, preko kojeg će biti omogućena komunikacija unutar grupa učesnika za svaki od modula.

U septembru 2021. godine predviđeno je održavanje edukacija za modul:
Naziv modula                                                                                                                     Termin održavanja
Tehnologija pčelarske proizvodnje                                                                                      28. 09.2021.
 
Instrukcije u vezi sa regulisanjem obaveze kotizacije, svi prijavljeni za pohađanje edukacije dobiće na imejl adresu koja je data prilikom prijave za module, sa rokom za uplatu, prema sledećoj dinamici:
Naziv modula                                                    Instrukcije za kotizaciju        Rok za uplatu kotizacije
Tehnologija pčelarske proizvodnje                     17.09.2021.                                    23.09.2021.
 
Grupe za pohađanje edukacije, za gore navedeni modul   popunjavaće se i posle 13. septembra 2021. godine, pri čemu je poslednji rok za prijavu 2 dana pre termina održavanja edukacije.

Instrukcije u vezi praćenja edukacije (link za pristup edukaciji) i sprovođenja procedura testiranja i anketiranja, učesnicima će biti upućene na dan održavanja edukacije, na e-mail adrese i u vajber grupi,

Edukacija  Tehnologija pčelarske proizvodnje pripada oblasti Savetodavni poslovi u poljoprivredi.

U slučaju da prijavljeni ne ispune obavezu regulisanja kotizacije u gore navedenom roku, edukacija će biti otkazana, odnosno neće biti održana u predviđenom terminu.

Za dodatne informacije možete se obratiti dr Nataši Tolimir (064 8435 305) ili dr Slavici Čolić (064 843 5308), 011 2751 622.

Izvor: IPN

U skladu sa merama sprečavanja širenja virusa COVID-19, edukacije za fizička i pravna lica biće realizovane na daljinu, odnosno onlajn, korišćenjem Zoom platforme.

Učesnici onlajn obuka treba da imaju pristup internetu na desk ili lap top računaru, kameru i mikrofon (na dan obuke od 9:00 do 16:30) jer će se edukacije pratiti direktno, korišćenjem elektronskih aplikacija.

Takođe, potrebno je da imaju mogućnost korišćenja Vajbera, preko kojeg će biti omogućena komunikacija unutar grupa učesnika za svaki od modula.

U junu 2021. godine predviđeno je održavanje edukacija za 2 modula:

 R.br. Naziv modula Termin održavanja
1. Marketing i izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda  09. 06.2021.
2. Osiguranje u poljoprivredi 18.06.2021.

 
Instrukcije u vezi sa regulisanjem obaveze kotizacije, svi prijavljeni za pohađanje edukacije dobiće na imejl adresu koja je data prilikom prijave za module, sa rokom za uplatu, prema sledećem rasporedu:

R.br. Naziv modula  Instrukcije za kotizaciju  Rok za uplatu kotizacije
1. Marketing i izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda 01.06.2021. 04.06.2021.
2. Osiguranje u poljoprivredi 10.06.2021. 14 .06.2021.

Grupe za pohađanje edukacije, za gore navedena dva modula,  popunjavaće se i posle 20. maja 2021. godine, pri čemu je poslednji rok za prijavu 2 dana pre termina održavanja edukacije.

Instrukcije u vezi praćenja edukacije (link za pristup edukaciji) i sprovođenja procedura testiranja (pred i post-test) i anketiranja, učesnicima će biti upućene na dan održavanja edukacije, na e-mail adrese i u vajber grupi,

Edukacije Marketing i izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda  i Osiguranje u poljoprivredi   pripadaju oblasti Savetodavni poslovi u poljoprivredi.

U slučaju da prijavljeni ne ispune obavezu regulisanja kotizacije u gore navedenom roku, edukacija će biti otkazana, odnosno neće biti održana u predviđenom terminu.

Za dodatne informacije možete se obratiti dr Nataši Tolimir (064 8435 305) ili dr Slavici Čolić (064 843 5308), 011 2751 622.

Izvor: IPN

Dvodnevna edukacija za modul Izrada biznis planova za poljoprivredna gazdinstva, održaće se 26. aprila i 7. maja 2021. godine. Svi prijavljeni za pohađanje edukacije, od dana objave informacije o edukaciji do 19. aprila 2021. godine, na imejl će 22. aprila 2021. godine dobiti uputstva u vezi regulisanja obaveze kotizacije. Rok za uplatu kotizacije je 23. april 2021. godine.

U skladu sa merama sprečavanja širenja virusa COVID-19, edukacija će biti realizovana na daljinu, odnosno onlajn, korišćenjem Zoom platforme.

Edukacija je namenjena prvenstveno agroekonomistima, ali je mogu pohađati i sve ostale specijalnosti poljoprivredne proizvodnje.

Grupa (do 35 učesnika) popunjavaće se i posle 19. aprila 2021. godine, prema redosledu prijavljivanja.

U slučaju da i posle popunjavanja grupe postoji interesovanje za pohađanje edukacije formiraće se nova grupa i definisati novi termin održavanja.

Za dodatne informacije možete se obratiti dr Slavici Čolić (011 2751 622 i 064 843 5308), dr Marijani Maslovarić MA Mladenu Petroviću (064 843 5335) i MA Mileni Glamočliji (064 843 5332).

Izvor: IPN

U skladu sa merama sprečavanja širenja virusa COVID-19, edukacije za fizička i pravna lica biće realizovane na daljinu, odnosno onlajn, korišćenjem Zoom platforme.

Učesnici onlajn obuka treba da imaju pristup internetu na desk ili lap top računaru, kameru i mikrofon (na dan obuke od 9:00 do 16:30) jer će se edukacije pratiti direktno, korišćenjem elektronskih aplikacija.
Takođe, potrebno je da imaju mogućnost korišćenja Vajbera, preko kojeg će biti omogućena komunikacija unutar grupa učesnika za svaki od modula.
U februaru i martu 2021. godine predviđeno je održavanje edukacija za 2 modula:

 

R.br.

Naziv modula

Termin održavanja

1.

  Prezentacione i komunikacione veštine u radu sa proizvođačima

26.02.2021.

2.


 Ocena isplativosti investicija u poljoprivredi

05.03.2021.

 

 

Instrukcije u vezi sa regulisanjem obaveze kotizacije, svi prijavljeni za pohađanje edukacije dobiće na imejl adresu koja je data prilikom prijave za module, sa rokom za uplatu, prema sledećem rasporedu:

 

R.br.

Naziv modula

Instrukcije za kotizaciju

Rok za uplatu kotizacije

1.

 Prezentacione i komunikacione veštine u radu sa proizvođačima

22.02.2021.

24.02.2021.

2.

Ocena isplativosti investicija u poljoprivredi

26.02.2021.

03.03.2021.

 

Grupe za pohađanje edukacije, za gore navedena dva modula,  popunjavaće se i posle 17. februara 2021. godine, pri čemu je poslednji rok za prijavu 2 dana pre termina održavanja edukacije.

Učesnicima edukacije, na dva dana pre termina održavanja, biće upućene instrukcije na e-mail adrese i u vajber grupi u vezi praćenja edukacije (link za pristup edukaciji) i sprovođenja procedura testiranja (pred i post-test) i anketiranja.
Edukacija Ocena isplativosti investicija u poljoprivredi pripada oblasti Savetodavni poslovi u poljoprivredi, a edukacija Prezentacione i komunikacione veštine u radu sa proizvođačima pripada  Metodologiji savetodavnih poslova.

U slučaju da prijavljeni ne ispune obavezu regulisanja kotizacije u gore navedenom roku, edukacija će biti otkazana, odnosno neće biti održana u predviđenom terminu.
Za dodatne informacije možete se obratiti dr Nataši Tolimir (064 8435 305) ili dr Slavici Čolić (064 843 5308), 011 2751 622.

Izvor: IPN