- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 7 godine, 5 meseci ranije by Bogojević Marko.
-
AutorČlanci
-
29.06.2017 u 15:49 #512904Bogojević MarkoUčesnik
Upravljanje kvalitetom se vezuje u osnovi za poslovne sisteme, njegove podsisteme i delove podsistema. Upravljanje kvalitetom procesa treba da se posmatra u okviru podsistema poslovnog sistema zbog toga što se u svakom podsistemu nalazi veći broj procesa i oni su po svom značaju, po svom načinu izvođenja i po svojim rezultatima različiti pa imamo:
• Upravljanje kvalitetom procesa u okviru specijalizovanog podsistema (podsistem proizvodnje i/ili podsistema davanja usluge)
• Upravljanje kvalitetom procesa u univerzalnim podsistemima, tj. upravljanje kvalitetom njihovih procesa u univerzalnim podsistemima.
U poslovnom sistemu, pored upravljanjem kvalitetom resursa, procesa i proizvoda (usluga), potrebno je upravljati kvalitetom internih usluga.
Od upravljanja kvalitetom se pre svega očekuju povećanje ekonomskih rezultata – povećanje profita, smanjenje troškova, zadovoljenje zahteva kupaca, podizanje nivoa kvaliteta poslovnog sistem i njihovih delova. Uspešno operativno upravljanje kvalitetom u poslovnom sistemu je timski rad.Marko Bogojević, dipl. inž.
-
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.