QR kod u službi prodaje poljoprivrednih proizvoda

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #522334
    Ristić Igor
    Učesnik

      QR kodovi (skraćenica za brzo odgovor), koji se može skenirati sa mobilnog uređaja kao što je pametni telefon (npr. iPhone ili Android) ili tablet (npr iPad), vodeći korisnika na predodređen sadržaj kao što su veb sajt, ili SMS (“Kratak servis poruka”) tekst. Oni Vam omogućavaju, kao vlasniku gazdinstva, da brzo uključite svoje kupce ili korisnike i odvedete na određeni link ili fotografiju svog proizvoda preko mobilnih uređaja.

      QR kodovi se koristite za pokretanje komunikacije pokretanjem telefona vašeg mobilnog uređaja ili tekstualne aplikacije. Oni takođe mogu jednostavno preneti kratku poruku ili da pokažu geografsku lokaciju vašeg gazdinstva koristeći GPS karakteristike vašeg uređaja.

      QR kodovi se najčešće koriste da usmere korisnike na web sajt. Skoro svaki web baziran sadržaj (video, slike, Facebook, Tvitter ili stranice) može se učitati na mobilnom uređaju, tako da vaše mogućnosti su ogromne.
      Proizvođači poljoprivrednih proizvoda imaju druge opcije. QR kodovi mogu se koristiti da vode posetioce sajta, gde mogu naći informacije o lokaciji farme, listu proizvoda, uzgoju ili proizvodima koje prodajete na pijacama određenog dana i u kom vremenu. U zavisnosti od vašeg cilja, QR kodovi mogu biti stavljeni na brošuru, letak, biznis kartu, pakovanju proizvoda i drugim marketinškim materijalima.

      Postavite QR kodove gde su vaši potencijalni kupci. Imajte na umu, međutim, da svi potrošači ne koriste pametne mobilne uređaje. Dakle, QR kodovi treba da se koriste kao dodatak u vašim drugim promotivnim aktivnostima, a ne da ih zamene. qrkod.png

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.