- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 2 godine, 11 meseci ranije by Stefanović Dejan.
-
AutorČlanci
-
30.12.2021 u 05:04 #519479Stefanović DejanUčesnik
Postupak za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje koji se vodi pred Upravom za agrarna plaćanja (UAP) sastoji se od dve faze:
faze odobravanja projekta i faze odobravanja isplate.Faza odobravanja projekta može da traje do devet meseci od dana podnošenja zahteva za odobravanje projekta, dok faza odobravanja isplate može trajati do šest meseci od dana podnošenja zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja.
Faze se okončavaju donošenjem rešenja povodom zahteva za odobravanje projekta, odnosno povodom zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja.Između ove dve faze, korisnik IPARD podsticaja realizuje svoju investiciju na način i u roku utvrđenom rešenjem o odobravanju projekta. Trajanje ove faze zavisi od složenosti projekta.
Potencijalni korisnik IPARD podsticaja najpre treba da odabere formu podrške i obezbedi sredstva kojima će sprovesti projekat nakon što on bude odobren (sredstva ne moraju biti na bankovnom računu u trenutku podnošenja zahteva za odobravanje projekta).
Treba imati na umu i vreme koje je potrebno odvojiti za pribavljanje uverenja, prikupljanje ponuda, izradu poslovnog plana, dobijanje dozvola i ostale dokumentacije neophodne u procesu podnošenja zahteva za odobravanje projekta. Kada pripremi svu neophodnu dokumentaciju, potencijalni korisnik podnosi zahtev u skladu sa javnim pozivom koji objavljuje UAP. -
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.