Pokretanje biznisa u ruralnom turizmu

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #515170
    Jelić Dragana
    Učesnik

      За покретање бизниса у руралном туризму неопходно је следеће:

      -Шта ваши клијенти желе (да виде, осете, купе, науче, имају свест о очувању природних и културних добара, желе да уживају у животу-одрживи развој)
      -Пронађите партнере за производе руралног туризма (нису довољни само хотелијери и компаније које обезбеђују транспортне услуге већ и спа центри, винарије, мала предузећа која се баве продајом сувенира и занатске радње, музеји, библиотеке, произвођачи органске хране..)
      -Одредите дестинацију за ваш производ (земља, регион, друга дестинација, планинска, бањска места, градови, места где се одржава нека посећена дестинација…)
      -Пронађите нешто више у оквиру производа да бисте добили додату вредност (пешачке стазе у природи намењене за брање лековитог биња и гљива, гастрономија на традиционални начин, сувенирска понуда традиционалних заната, народно градитељство…)
      -Обезбедите ваш производ квалитетном инфраструктуром без тога није спреман за тржиште ( смештај, исхрана, транспорт, субвенције, водичи, аниматори…)
      -Дефинишите тржиште ( ваш туристички производ мора бити на 10 месту од три жељене дестинације у оквиру земље или региона који би свако желео да посети……)
      -Позиционирајте производ на тржишту ( Може ли ваш производ постати бренд на тржишту – играти на карту атрактивности и аутентичности на циљним тржиштима….)
      -Рекламирајте и промовишите ваш туристички производ свуда и свим средствима (најефтиније опције су вам интернет и друштвене мреже)
      -Иновирајте ( додатне информације, рекламе, попусти, додатни садржаји..)
      -Будите одговорн謬? ( ниједан производ сеоског – руралног туризма не сме да уништи културу и начин живота људи који пружају услугу и који су га креирали..)
      -Мислите на будућност ? (шта ћемо оставити будућим генерацијама, да ли је ваш производ одржив и да ли обезбеђује користи за своје произвођаче и потрошаче за дужи рок, како ће он изгледати и да ли ће опстати у наредних 20 година)
      -Промовишите производ ( Како могу потенцијални туристи да сазнају за објекат и услуге које пружате¬? Основна питања: Ко ће (или ко треба) да промовише моје домаћинство? Носиоци промотивних активности домаћинства су туристичке организације – ТО (локалне, регионалне или ТОС) као и туристичке агенције.

      Драгана Јелић, мастер менаџер

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.