- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 5 godine, 9 meseci ranije by Jelić Dragana.
-
AutorČlanci
-
17.03.2019 u 18:29 #515170Jelić DraganaUčesnik
За покретање бизниса у руралном туризму неопходно је следеће:
-Шта ваши клијенти желе (да виде, осете, купе, науче, имају свест о очувању природних и културних добара, желе да уживају у животу-одрживи развој)
-Пронађите партнере за производе руралног туризма (нису довољни само хотелијери и компаније које обезбеђују транспортне услуге већ и спа центри, винарије, мала предузећа која се баве продајом сувенира и занатске радње, музеји, библиотеке, произвођачи органске хране..)
-Одредите дестинацију за ваш производ (земља, регион, друга дестинација, планинска, бањска места, градови, места где се одржава нека посећена дестинација…)
-Пронађите нешто више у оквиру производа да бисте добили додату вредност (пешачке стазе у природи намењене за брање лековитог биња и гљива, гастрономија на традиционални начин, сувенирска понуда традиционалних заната, народно градитељство…)
-Обезбедите ваш производ квалитетном инфраструктуром без тога није спреман за тржиште ( смештај, исхрана, транспорт, субвенције, водичи, аниматори…)
-Дефинишите тржиште ( ваш туристички производ мора бити на 10 месту од три жељене дестинације у оквиру земље или региона који би свако желео да посети……)
-Позиционирајте производ на тржишту ( Може ли ваш производ постати бренд на тржишту – играти на карту атрактивности и аутентичности на циљним тржиштима….)
-Рекламирајте и промовишите ваш туристички производ свуда и свим средствима (најефтиније опције су вам интернет и друштвене мреже)
-Иновирајте ( додатне информације, рекламе, попусти, додатни садржаји..)
-Будите одговорн謬? ( ниједан производ сеоског – руралног туризма не сме да уништи културу и начин живота људи који пружају услугу и који су га креирали..)
-Мислите на будућност ? (шта ћемо оставити будућим генерацијама, да ли је ваш производ одржив и да ли обезбеђује користи за своје произвођаче и потрошаче за дужи рок, како ће он изгледати и да ли ће опстати у наредних 20 година)
-Промовишите производ ( Како могу потенцијални туристи да сазнају за објекат и услуге које пружате¬? Основна питања: Ко ће (или ко треба) да промовише моје домаћинство? Носиоци промотивних активности домаћинства су туристичке организације – ТО (локалне, регионалне или ТОС) као и туристичке агенције.Драгана Јелић, мастер менаџер
-
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.