- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 2 godine, 6 meseci ranije by Mitić Aleksandar.
-
AutorČlanci
-
10.06.2022 u 18:28 #521999Mitić AleksandarUčesnik
Пројекат конкурентне пољопривреде Србије треба да омогући развој инвестирањем бесповратних средстава, добијених кроз кредит Светске банке, у примарну и секундарну пољопривредну производњу, као и пружањем техничке (саветодавне) помоћи пољопривредницима. Циљ наведеног пројекта је да се повећа приступ пољопривредним услугама за циљане кориснике у Републици Србији путем:
– одрживог повећања продуктивности производње на пољопривредним газдинствима;
– јачања конкурентности пољопривредних произвођача и праћење тржишне утакмице;
– побољшања система подршке институција Републике Србије пољопривредно-прехрамбеном ланцу на начин који је у складу са препорукама Европске комисије и њених институција и стандарда.
Потребна документација за пријаву за други јавни позив у оквиру SCAP пројекта као и потребна документација за други круг јавног позива за произвођаче који су остварили довољан број поена за одобравање пројекта.
Документација за пријаву
Уз попуњену пријаву доставља се, односно прибавља по службеној дужности и:
– уверење о измиреним доспелим обавезама по основу јавних прихода издато од надлежног органа јединице локалне самоуправе према месту инвестиције, односно пребивалишту, односно седишту подносиоца пријаве;
– уверење о измиреним доспелим обавезама по основу јавних прихода издато од стране надлежне пореске управе;
– потврду надлежног органа јединице локалне самоуправе према месту превивалишта, односно седишта подносиоца пријаве да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја;
– потврду надлежног покрајинског органа да за предметну инвестицију не користи подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно да иста инвестиција није предмет другог поступка за коришћење подстицаја – ако подносилац захтева има пребивалиште, односно седиште на територији АП Војводине;
– извод из катастра непокретности са копијом плана, односно препис листа непокретности ако је успостављен нови операт, односно препис поседовног листа ако није успоставњен нови операт, односно извод из земљишних књига у случају да није успостављен катастар непокретности, за инвестиције у изградњи и опремање објекта и то искључиво за предметну парцелу на којој се обавља изградња, односно опремање објекта;
– уговор о закупу или уступању на коришћење предметног земљишта, односно објекта, за инвестиције које се односе на изградњу и опремање објеката, закључен са закуподавцем, односно уступиоцем: физичким лицем или јединицом локалне самоуправе или црквом и манастиром или министарством надлежним за послове пољопривреде, са роком важења од најмање десет година почев од календарске године у којој се подноси захтев, а који је уписан у катастар непокретности као једини терет на предметном земљишту, односно објекту, као и извод из катастра непокретности за закуподавца, односно уступиоца, уколико подносилац пријаве није власник земљишта, односно објекта који је предмет инвестиције;
– попуњен Образац 2 – Табела чланова задруге, који је дат у Прилогу 3, који је одштампан уз овај Правилник и чини његов саставни део, ако је подносилац пријаве земљорадничка задруга;
– попуњен Образац 3 – За тријажу еколошких и социолошких стандарда (есс) у фази подношења пријаве за утврђивање права на коришћење бесповратних средстава, који је дат у Прилогу 4, који је одштампан уз овај Правилник и чини његов саставни део.
Ако је подносилац пријаве предузетник, привредно друштво или земљорадничка задруга, поред документације из става 1. овог члана, потребно је доставити и извод из Регистра привредних субјеката, као и потврде Агенције за привредне регистре да:
– није регистровано да му је изречена правоснажна судска или управна мера забране обављања делатности;
– није регистровано да је осуђиван због привредног преступа;
– није регистрован поступак ликвидације или стечаја, нити је престао да постоји услед судске или одлуке другог органа са обавезујућом снагом;
– да је према подацима из финансијског извештаја разврстано у микро, мало и ли средње правно лице, у складу са законом којим се уређује рачуноводство – за привредна друштва и земљорадничке задруге.
Уверења и потврде које се достављају уз пријаву не могу бити старија од тридесет (30) дана од дана подношења. Сва документа која се достављају уз пријаву треба да гласе на подносиоца и прилажу се у оригиналу или овереној копији, ако овим Правилником није прописано другачије.
Документа на страном језику треба да буду преведена на српски језик од стране овлашћеног судског тумача. Документација из члана 13. став 1. тач. 1)-5) и извод из регистра привредних субјеката из члана 13. став 2. овог Јавног позива прибавља се у складу са законом којим се уређује општи управни поступак.
Након пријема решења, од датума пријема корисник има рок од 40 календарских дана у ком треба да прикупи документацију која је наведена у решењу. Списак неопходне документације:
1. Читко и комплетно попуњен образац 5 (Захтев за одобравање пројекта)
2. Читко и комплетно попуњен образац 6 (Образац за тријажу еколошких и социјалних стандарда (есс) и образац 7 (ЕСМП))
3. Читко и комплетно попуњен образац 9 (Образац пословног плана)
4. Писмо о намерама (издаје пословна банка)
5. Изјава о поштовању еколошких и социјалних релевантних националних стандарда
6. Доказ о постојању сопствених новчаних средстава (10% износа инвестиције)
У овој фази одвија се процес одобравања пројекта и уколико пројекат буде одобрен следи последња фаза, односно фаза набавке предметне инвестиције.Саветодавац мр Александар Митић
-
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.