Internet marketing u poljoprivredi -Igor Ristić

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #516828
    Ristić Igor
    Učesnik

      Pod pojmom “Internet marketinške kampanje” podrazumevamo objedinjen proces istraživanja i kreiranja
      strategije Internet nastupa u odnosu na željene ciljeve.
      Dobra strategija online nastupa može dati vrhunske rezultate koji u odnosu na utrošeni budžet mogu da budui znatno uspešniji od klasičnih vidova marketinga. Ono što čini sinergijski efekat jedne kampanje na Internetu je integracija svih vidova online oglašavanja u jednu sveobuhvatnu strategiju nastupa, koja će dopreti do ciljne grupe, bez obzira na to gde provode vreme na Internetu.
      Integrisana strategija online nastupa podrazumeva kombinaciju korišćenja društvenih mreža, Google servisa i Newsletter alata u pojedinačnoj meri koja odgovara ponašanju ciljne grupe, do čega se dolazi početnim istraživanjem.
      Posle istraživanja ciljne grupe, pristupa se određivanju njihovih potreba i kreiranju strategije nastupa po kojoj ih nećemo “napasti” reklamom, već ćemo im prvo dati korisne informacije i zanimljivosti, koje će im pomoći da se opredele za ono što im nudimo.

      Oglašavanje i reklamiranje na Internetu
      Oglašavanje na Internetu predstavlja skup strategija i tehnika koje koriste Internet kao kanal poslovne komunikacije za podršku ostvarivanja generalnih marketinških ciljeva poljoprivrednih gazdinstava. Reklamiranje na Internetu koristi principe koje nudi direktni marketing oslonjen na rast i razvoj telekomunikacija i informatičku tehnologiju. Internet oglašavanje i reklamiranje su zapravo interaktivni direktni marketing. Ova vrsta marketinga obuhvata, kako kreativni, tako i tehnički aspekt Interneta, uključujući dizajn, razvoj,
      reklame i marketing u konvencijalnom smislu reči. Duboka i precizna fragmentacija tržišta koju omogućava Internet oglašavanje, a čiji je ishod „jedan čovek —jedan segment”, omogućava prelazak sa masovnog na mikromarketing.

      Reklamiranje na Facebooku
      Kako je Facebook postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u okruženju koje im je poznato i u kome se osećaju prijatno i bezbedno.
      Uz dobro vođenu marketinšku kampanju, korisnici će se vezati za određeni proizvod, a usput i zabaviti.

      Prednosti Facebook oglašavanja:
      Postojanje dvosmerne komunikacije – vrlo važna pogodnost na Facebook-u je povratna informacija u vidu lajka, komentara, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice kojim korisnici iskazuju svoj stav o kampanji i brendu. Pronalaženje najrelevantnije ciljne populacije – uz precizan sistem targetiranja Facebook oglasima, moguće je predstaviti poruku kampanje usko ciljanim grupama korisnika, a oni zauzvrat dobijaju informaciju o proizvodu/usluzi koja ih zaista zanima. Plasiranje informacija u različitim oblicima – na različite načine se može ispoljiti kreativnost u kampanji – kroz tekstove, fotografije, embedovane linkove, video snimke.
      Povećanje svesti o brendu je važno kako za poznate, tako i za nove brendove na tržištu. Uz dobro odabrane alate za oglašavanje na Facebooku, brzo se dolazi do ciljne populacije koja se upoznaje sa brendom i pretvara kvalitetnim sadržajem u populaciju potencijalnih potrošača. Stvaranje lojalnog odnosa sa fanovima kroz kvalitetan sadržaj i atraktivne ponude koje će im biti prilagođene i zanimljive je jedan od glavnih ciljeva kampanje.

      Facebook oglasi
      Glavne prednosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne
      statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte. Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat. Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za proizvod (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici), korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu se vaši proizvodi nisu trenutno potrebni, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod koji nudite.

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.