Ostvarivanje prava na IPARD podsticaje

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #515250
    Hodžić Silvija
    Učesnik

      Postupak za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje koji se vodi pred Upravom za agrarna plaćanja umnogome je različit od postupka povodom zahteva za podsticaje iz nacionalnog budžeta, prevashodno zbog broja kontrola na licu mesta koje se obavezno sprovode. Postupak se sastoji od dve faze – faze odobravanja projekta i faze odobravanja isplate. Šema postupka za ostvarivanje prava za IPARD podsticaje Faza odobravanja projekta može da traje najduže do devet meseci od dana podnošenja zahteva za odobravanje projekata, dok faza odobravanja isplate može trajati najduže do šest meseci od dana podnošenja zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja. Faze se okončavaju donošenjem rešenja povodom zahteva za odobravanje projekata, odnosno povodom zahteva za odobravanje ipsplate IPARD podsticaja. Između ove dve faze, korisnik IPARD podsticaja realizuje svoju investiciju na način i u roku utvrđenom rešenjem o odobravanju projekta. Trajanje ove faze zavisi od složenosti projekta. Potencijalni korisnik IPARD podsticaja najpre treba da odabere formu podrške i obezbedi sredstva kojima će sprovesti projekat nakon što on bude odobren (sredstva ne moraju biti na bankovnom računu u trenutku podnošenja zahteva za 8 odobravanje projekta). Na vreme treba da krene sa pripremom dokumentacije, a pre svega sa pribavljanjem ponuda i izradom poslovnog plana, koji predstavlja najsloženiji deo projekta. Treba imati na umu i vreme koje treba odvojiti za pribavljanje uverenja, dozvola i ostale dokumentacije neophodne u procesu podnošenja zahteva za odobravanje projekta. Кada pripremi svu neophodnu dokumentaciju podnosilac dostavlja zahtev u skladu sa javnim pozivom koji objavnjuje Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za agrarna plaćanja.

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.