- This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated 6 godine, 8 meseci ranije by Nedeljković Siniša.
-
AutorČlanci
-
30.03.2018 u 21:30 #514222Nedeljković SinišaUčesnik
Uverenja i potvrde koja se dostavljaju uz zahtev za odobravanje prava na IPARD podsticaje ne mogu biti starija od 30 dana od dana podnošenja zahteva.
Sva dokumenta koja se dostavljaju uz zahtev moraju da glase na podnosioca zahteva i prilažu se u originalu ili overenoj kopiji, ako ovim pravilnikom nije propisano drugačije.
Dokumenta na stranom jeziku moraju biti prevedena na srpski jezik od strane ovlašćenog sudskog prevodioca.
Uprava može da zatraži i dodatnu dokumentaciju u cilju utvrđivanja i provere ispunjenosti propisanih uslova za ostvarivanje prava na IPARD podsticaje.
Posle administrativne obrade zahteva za odobravanje isplate Uprava vrši proveru ispunjenosti propisanih uslova u skladu sa ovim pravilnikom, kontrolom na licu mesta na način i postupak koji je uređen posebnim propisom – REŠENjEM.Siniša Nedeljković dipl.inž.polj.
-
AutorČlanci
- Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.