Upravljanje kvalitetom

Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
  • Autor
    Članci
  • #512904
    Bogojević Marko
    Učesnik

      Upravljanje kvalitetom se vezuje u osnovi za poslovne sisteme, njegove podsisteme i delove podsistema. Upravljanje kvalitetom procesa treba da se posmatra u okviru podsistema poslovnog sistema zbog toga što se u svakom podsistemu nalazi veći broj procesa i oni su po svom značaju, po svom načinu izvođenja i po svojim rezultatima različiti pa imamo:
      • Upravljanje kvalitetom procesa u okviru specijalizovanog podsistema (podsistem proizvodnje i/ili podsistema davanja usluge)
      • Upravljanje kvalitetom procesa u univerzalnim podsistemima, tj. upravljanje kvalitetom njihovih procesa u univerzalnim podsistemima.
      U poslovnom sistemu, pored upravljanjem kvalitetom resursa, procesa i proizvoda (usluga), potrebno je upravljati kvalitetom internih usluga.
      Od upravljanja kvalitetom se pre svega očekuju povećanje ekonomskih rezultata – povećanje profita, smanjenje troškova, zadovoljenje zahteva kupaca, podizanje nivoa kvaliteta poslovnog sistem i njihovih delova. Uspešno operativno upravljanje kvalitetom u poslovnom sistemu je timski rad.

      Marko Bogojević, dipl. inž.

    Gledanje 1 članka (od 1 ukupno)
    • Morate biti prijavljeni da biste odgovorili u ovoj temi.