Internet marketing u poljoprivredi -Igor Ristić

Više
29 sep 2020 17:20 #42830 od Ristić Igor
Pod pojmom “Internet marketinške kampanje” podrazumevamo objedinjen proces istraživanja i kreiranja
strategije Internet nastupa u odnosu na željene ciljeve.
Dobra strategija online nastupa može dati vrhunske rezultate koji u odnosu na utrošeni budžet mogu da budui znatno uspešniji od klasičnih vidova marketinga. Ono što čini sinergijski efekat jedne kampanje na Internetu je integracija svih vidova online oglašavanja u jednu sveobuhvatnu strategiju nastupa, koja će dopreti do ciljne grupe, bez obzira na to gde provode vreme na Internetu.
Integrisana strategija online nastupa podrazumeva kombinaciju korišćenja društvenih mreža, Google servisa i Newsletter alata u pojedinačnoj meri koja odgovara ponašanju ciljne grupe, do čega se dolazi početnim istraživanjem.
Posle istraživanja ciljne grupe, pristupa se određivanju njihovih potreba i kreiranju strategije nastupa po kojoj ih nećemo “napasti” reklamom, već ćemo im prvo dati korisne informacije i zanimljivosti, koje će im pomoći da se opredele za ono što im nudimo.

Oglašavanje i reklamiranje na Internetu
Oglašavanje na Internetu predstavlja skup strategija i tehnika koje koriste Internet kao kanal poslovne komunikacije za podršku ostvarivanja generalnih marketinških ciljeva poljoprivrednih gazdinstava. Reklamiranje na Internetu koristi principe koje nudi direktni marketing oslonjen na rast i razvoj telekomunikacija i informatičku tehnologiju. Internet oglašavanje i reklamiranje su zapravo interaktivni direktni marketing. Ova vrsta marketinga obuhvata, kako kreativni, tako i tehnički aspekt Interneta, uključujući dizajn, razvoj,
reklame i marketing u konvencijalnom smislu reči. Duboka i precizna fragmentacija tržišta koju omogućava Internet oglašavanje, a čiji je ishod „jedan čovek —jedan segment”, omogućava prelazak sa masovnog na mikromarketing.

Reklamiranje na Facebooku
Kako je Facebook postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u okruženju koje im je poznato i u kome se osećaju prijatno i bezbedno.
Uz dobro vođenu marketinšku kampanju, korisnici će se vezati za određeni proizvod, a usput i zabaviti.

Prednosti Facebook oglašavanja:
Postojanje dvosmerne komunikacije – vrlo važna pogodnost na Facebook-u je povratna informacija u vidu lajka, komentara, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice kojim korisnici iskazuju svoj stav o kampanji i brendu. Pronalaženje najrelevantnije ciljne populacije – uz precizan sistem targetiranja Facebook oglasima, moguće je predstaviti poruku kampanje usko ciljanim grupama korisnika, a oni zauzvrat dobijaju informaciju o proizvodu/usluzi koja ih zaista zanima. Plasiranje informacija u različitim oblicima – na različite načine se može ispoljiti kreativnost u kampanji – kroz tekstove, fotografije, embedovane linkove, video snimke.
Povećanje svesti o brendu je važno kako za poznate, tako i za nove brendove na tržištu. Uz dobro odabrane alate za oglašavanje na Facebooku, brzo se dolazi do ciljne populacije koja se upoznaje sa brendom i pretvara kvalitetnim sadržajem u populaciju potencijalnih potrošača. Stvaranje lojalnog odnosa sa fanovima kroz kvalitetan sadržaj i atraktivne ponude koje će im biti prilagođene i zanimljive je jedan od glavnih ciljeva kampanje.

Facebook oglasi
Glavne prednosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne
statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte. Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat. Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za proizvod (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici), korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu se vaši proizvodi nisu trenutno potrebni, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod koji nudite.

Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.

Vreme kreiranja strane: 0.442 sekundi
Powered by Kunena Forum