Kontrola ispunjenosti propisanih uslova i isplata, Mera 7 - Dejan Stefanović
- Stefanović Dejan
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Premium Member
-
Manje
Više
- Poruka: 93
- Primljenih Zahvalnica: 0
01 okt 2020 00:00 - 01 okt 2020 00:31 #42886
od Stefanović Dejan
Kontrola ispunjenosti propisanih uslova i isplata, Mera 7 - Dejan Stefanović was created by Stefanović Dejan
Korisnik koji je ostvario pravo na odobravanje projekta, ostvaruje pravo na isplatu IPARD podsticaja, ako ispunjava odgovarajuće uslove definisane propisima kojima se uređuje oblast ugostiteljstva, kao i ako predmetna investicija ispunjava navedene uslove uređene propisima Evropske unije u ovim oblastima, a sa kojima su usklađeni propisi Republike Srbije. Ispunjenost ovih uslova proverava se kroz službene evidencije kao i na licu mesta.
Sektor turističke inspekcije Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija utvrđuje da li korisnik ispunjava propisane uslove najmanje dva puta – nakon završene investicije u postupku odobravanja isplate IPARD podsticaja, kao i u periodu od pet godina nakon isplate IPARD podsticaja. Na osnovu inspekcijskog nadzora, Sektor turističke inspekcije izdaje dokument iz svoje nadležnosti.
Zahtevi se podnose u slobodnoj formi (kontakt ovog organa se može pronaći na zvaničnoj internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija), na osnovu odgovarajućeg pravilnika. Akte na zahtev stranke može pribavljati i UAP po službenoj dužnosti. U skladu sa posebnim sporazumima o saradnji sa ovim organima, IPARD predmeti će imati prioritet, tako da se izdavanje akata vrši u najkraćem mogućem periodu, a najduže u roku od 15 do 30 dana.
Kontrola ispunjenosti navedenih uslova je i sastavni deo kontrole na licu mesta UAP koja se obavlja u fazi pre isplate i u ex-post fazi kontrole. Kontrolori na licu mesta vrše uvid u kontrolne liste Turističke inspekcije Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija koje su priložene uz Zahtev za isplatu utvrđuju da li je predmetna investicija u skladu sa propisima u oblasti ugostiteljstva.
ukoliko je sprovedenim administrativnim i terenskim kontrolama utvrđeno da Zahtev ispunjava propisane uslove, direktor UAP rešenjem odlučuje o pravu na korišćenje IPARD podsticaja i nalaže isplatu. Sredstva se isplaćuju u celosti na namenski račun korisnika, koji je upisan u RPG.
Isplatom podsticaja korisnik postaje primalac IPARD podsticaja. U Rešenju o isplati IPARD podsticaja navedena su prava i obaveze primaoca u narednih pet godina od momenta isplate. UAP poziva korisnika
da preuzme Rešenje kojim se odobrava isplata IPARD podsticaja. Prilikom preuzimanja Rešenja, UAP usmenim i pismenim putem upoznaje korisnika sa pravima, obavezama i odgovornostima, kao i propisanim
sankcijama u skladu sa propisima kojima se uređuju IPARD podsticaji.
Korisnik svojim potpisom, odnosno overom akata potvrđuje prijem Rešenja o odobravanju isplate IPARD podsticaja, kao i da je upoznat sa pravima, obavezama i odgovornostima, kao i propisanim sankcijama u skladu sa
propisima kojima se uređuju IPARD podsticaji. Protiv Rešenja direktora UAP u postupku ostvarivanja prava na IPARD podsticaje može se izjaviti žalba ministru, u roku od osam dana od dana dostavljanja Rešenja.
Dejan Stefanović
PSSS Negotin
Sektor turističke inspekcije Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija utvrđuje da li korisnik ispunjava propisane uslove najmanje dva puta – nakon završene investicije u postupku odobravanja isplate IPARD podsticaja, kao i u periodu od pet godina nakon isplate IPARD podsticaja. Na osnovu inspekcijskog nadzora, Sektor turističke inspekcije izdaje dokument iz svoje nadležnosti.
Zahtevi se podnose u slobodnoj formi (kontakt ovog organa se može pronaći na zvaničnoj internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija), na osnovu odgovarajućeg pravilnika. Akte na zahtev stranke može pribavljati i UAP po službenoj dužnosti. U skladu sa posebnim sporazumima o saradnji sa ovim organima, IPARD predmeti će imati prioritet, tako da se izdavanje akata vrši u najkraćem mogućem periodu, a najduže u roku od 15 do 30 dana.
Kontrola ispunjenosti navedenih uslova je i sastavni deo kontrole na licu mesta UAP koja se obavlja u fazi pre isplate i u ex-post fazi kontrole. Kontrolori na licu mesta vrše uvid u kontrolne liste Turističke inspekcije Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija koje su priložene uz Zahtev za isplatu utvrđuju da li je predmetna investicija u skladu sa propisima u oblasti ugostiteljstva.
ukoliko je sprovedenim administrativnim i terenskim kontrolama utvrđeno da Zahtev ispunjava propisane uslove, direktor UAP rešenjem odlučuje o pravu na korišćenje IPARD podsticaja i nalaže isplatu. Sredstva se isplaćuju u celosti na namenski račun korisnika, koji je upisan u RPG.
Isplatom podsticaja korisnik postaje primalac IPARD podsticaja. U Rešenju o isplati IPARD podsticaja navedena su prava i obaveze primaoca u narednih pet godina od momenta isplate. UAP poziva korisnika
da preuzme Rešenje kojim se odobrava isplata IPARD podsticaja. Prilikom preuzimanja Rešenja, UAP usmenim i pismenim putem upoznaje korisnika sa pravima, obavezama i odgovornostima, kao i propisanim
sankcijama u skladu sa propisima kojima se uređuju IPARD podsticaji.
Korisnik svojim potpisom, odnosno overom akata potvrđuje prijem Rešenja o odobravanju isplate IPARD podsticaja, kao i da je upoznat sa pravima, obavezama i odgovornostima, kao i propisanim sankcijama u skladu sa
propisima kojima se uređuju IPARD podsticaji. Protiv Rešenja direktora UAP u postupku ostvarivanja prava na IPARD podsticaje može se izjaviti žalba ministru, u roku od osam dana od dana dostavljanja Rešenja.
Dejan Stefanović
PSSS Negotin
Last edit: 01 okt 2020 00:31 by Stefanović Dejan.
Molimo vas Prijava ili Napravite nalog da se pridružite konverzaciji.
Vreme kreiranja strane: 0.288 sekundi